მეოთხე დღის რეფლექსია
პროექტის ფარგლებში, დღეს შევავსე სასწავლო გეგმის შაბლონის დიფერენცირებული სწავლების ველი, რომელიც მოიცავდა შემდეგ ჩამონათვალს:
1.სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,
2.არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური),
3. ნიჭიერი მოსწავლეები.
1.სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,
2.არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური),
3. ნიჭიერი მოსწავლეები.
Comments
Post a Comment